MijnSPIN nog niet beschikbaar. Pensioenbetalingen en andere dienstverlening lopen door

U kunt in januari en februari nog niet inloggen op MijnSPIN

Per 1 januari 2022 heeft SPIN de pensioenadministratie weer in eigen beheer. De laatste up to date gegevens ontvangen wij deze maand van onze vorige uitvoerder TKP. Wij doen uitgebreide controles op deze data in het nieuwe systeem, voordat we het inloggen in de Mijn omgeving voor iedereen vrijgeven. MijnSPIN is namelijk direct gekoppeld aan de pensioenadministratie. We zorgen er op die manier voor dat uw gegevens straks correct en veilig beschikbaar zijn op MijnSPIN. We vragen dus nog even uw geduld. De verwachting is dat u begin maart weer kunt inloggen.

Pensioenbetalingen en andere dienstverlening lopen door

Alle reguliere zaken, zoals de pensioenbetalingen, lopen gewoon door. En als u vragen heeft, kunt u altijd met onze servicedesk contact opnemen. Wij sturen zoals gebruikelijk eind januari, de uitkeringsspecificatie en jaaropgave aan onze gepensioneerde deelnemers. Deze versturen we met de reguliere post.

Nieuwe persoonlijke omgeving van SPIN

Deze overgang hebben wij ook gezien als een goed moment om uw persoonlijke omgeving te vernieuwen. We werken momenteel hard om deze voor u beschikbaar te maken. Zo ziet u straks in één oogopslag uw belangrijkste pensioeninformatie: hoeveel pensioen u heeft, wanneer u dit ontvangt en wat er geregeld is voor uw eventuele nabestaanden. Ook kunt u straks meer zelf regelen. Bijvoorbeeld het aanpassen van uw correspondentieadres of uw bankgegevens.

Heeft u een vraag over de hoogte van uw pensioen? Wist u dat u ook kunt inloggen op Mijnpensioenoverzicht.nl? U heeft dan al uw pensioengegevens op een rij, ook van eventuele eerdere werkgevers.